هر چی بخوای این تو هست .دانلود کن!!

کلیپ خفن+ ترفند +عکس خفن+دانلود نرم افزار+تم+قیمت انواع گوشی موبایل+بازی موبایل+خلاصه هر چی بخوای داریم...

هر چی بخوای این تو هست .دانلود کن!!

کلیپ خفن+ ترفند +عکس خفن+دانلود نرم افزار+تم+قیمت انواع گوشی موبایل+بازی موبایل+خلاصه هر چی بخوای داریم...

جوک خارجی

مردی می ره پیش کشیش تا اعتراف کنه. می گه: من در زمان جنگ جهانی دوم به یک مرد در خانه خودم پناه دادم.
کشیش می گه: خوب این که گناه نیست!
مرد می گه: ولی من بهش گفتم برای هر یک هفته ای که در خانه من بمونه باید ۵ دلار بپردازه.
کشیش می گه: درسته که کارت خوب نبوده، ولی تو با نیت خوبی این کار رو انجام دادی.
مرد می گه: اوه! متشکرم! خیالم راحت شد. فقط یه سوال دیگه…
کشیش می گه: بگو فرزندم.
مرد می گه: آیا باید بهش بگم که جنگ تموم شده؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://sargarmitoop.blogfa.com

سلام کرامت جوووووووووووووووووووووووووووون
ببخشید دیگه منم نتونستم سر بزنم
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی
راستی قراره از امروز شعر توی وبم بذارم اگه از شعر خوشت میاد دوباره به وبلاگم سر بزن
منتظرتم عجیجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد